środa, 17 października 2012

Block B comeback - Nillili Mambo z albumu Blockbuster

Block B - Nillili Mambo


Niestety nie miałam jeszcze okazji przedstawić Wam koreańskiego zespołu jakim jest Block B, jednak postanowiłam powiadomić o ich powrocie z albumem Blockbuster.
01 - 11:30
02 - Interlude
03 - Nillili Mambo [MV {download}]
04 - Mental Breaker
05 - No Joke
06 - Movie's Over
07 - Where Are You?
08 - Romantically
09 - Did You Or  Did You Not
10 - Halo
11 - Nillili Mambo (Instrumental)
12 - Mental Breaker (Instrumental)

Chłopcy naturalnie zmienili się, poprawiając swój styl. Widać coraz więcej profesjonalności, ale wciąż jest to Block B, z czego bardzo się cieszę. Stawiają na zabawę. Zawsze dostarczają mi nowej dawki energii. 
Niestety napiszę coś jedynie szybko o Nillili Mambo, jako że jeszcze nie miałam okazji posłuchać reszty piosenek.
Utwór (jak zawsze w przypadku tego zespołu) wpada w ucho, zwłaszcza refren o prostym tekście. Bardzo chwytliwa melodia. Motywem przewodnim są, jak nie trudno zauważyć, piraci. Czy wam też MV kojarzy się z "Piratami z Karaibów"? I nie mam na myśli jedynie wyglądu, ale i czegoś nowego. W tle można usłyszeć orkiestrę, przygrywające smyczki. 
Doskonale się bawię słuchając tej piosenki i oglądając nakręcony do niej teledysk.
Nieraz uśmiechałam się lub wręcz śmiałam (i przy okazji ruszając się do rytmu na krześle). Scena w której Kyung "łowi obiad", czy "oops" U-Kwon'a no i oczywiście sama końcówka są przekomiczne.
Myślę, że dzięki Nillili Mambo Block B zaskarbi sobie wielu fanów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz